Reklamačný protokol
Reklamačný protokol č
Predávajúci: TMS Group, s.r.o., Tupolevova 18, 85101 Bratislava, IČO: 51683130 Email: info@rajmineralov.sk
- Kupujúci: ..................................................................................................................................
- Reklamovaný produkt:
- Doklad o kúpe č.:.............................. d) Dátum zakúpenia produktu: ................................
- Dátum uplatnenia reklamácie: ..................................................................................................
- Reklamované vady ........................................................................................................................
Poučenie pre spotrebiteľa: Uvedené v Reklamačnom poriadku, bod 5.
- Spotrebiteľ sa rozhodol a uplatňuje si právo na: □ riadne, včas a bezplatne odstránenie vady,
□ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu, □ výmena vadného produktu za bezvadný, □
zrušenie kúpnej zmluvy, □ primeraná zľava z ceny produktu.
- Určenie spôsobu vybavenia reklamácie predávajúcim: □ihneď,□ do 3 pracovných dní/jedná sa o zložitý prípad/, □ najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie /vyžaduje sa zložité technické zhodnotenie výrobku/
- Vybavenie reklamácie: □ihneď,□ reklamácia bude vybavená dňa:...............................
Kupujúci: ...............................................
- Spôsob vybavenia reklamácie:
□ písomná výzva na prevzatie plnenia dňa....................
Predávajúci: .............................................
- *Reklamácia uznaná:
□ bezplatne odstránenie vady - oprava, □ výmena produktu, □ výmena súčasti produktu,□ výmena vadného produktu za bezvadný,□ zrušenie kúpnej zmluvy,□ primeraná zľava z ceny produktu....................... %
v hodnote eur,
- *Reklamácia zamietnutá, dôvody:
Dátum vybavenia reklamácie: ....................................................
Predávajúci: ..................................... Kupujúci:............................................